sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Suflet de copil


As vrea...sa ma folosesc de inocenta copiilor,pentru ca lumea sa imi daruiasca un zambet sincer!Azi mi-am vizitat ptr prima data nepotelul,are doar o luna,este cel mai frumos bebe!Il priveam cum doarme...si imi doream sa fiu ca el...sa am parte de toata dragostea,de toata grija si atentia din lume!Un copil este cea mai frumoasa minune!Cand ti in brate o parte din tine,ceva ce iti apartine in totalitate cred ca ai parte de un sentiment foarte curat si frumos!De aceea nu inteleg mamele care isi abandoneaza copiii sau mai rau ii vand!Un copil ar trebui sa induioseze pana si pe cel mai dur om.Ce suflet ai putea sa ai sa ii faci asta?Defapt intrebarea ar fi...Ai suflet?In ultima vreme auzisem tot felul de reportaje despre aceasta problema.Au ajuns banii atat de importanti incat sa-ti vinzi sufletul?Intrebare la care raspunsul se termina in multe zerouri...totul se invarte in jurul banilor...pana si un copil,adus pe lume cu un scop,sa devina "o afacere".A ajuns lumea sa faca copii pentru bani...

Niciun comentariu: