vineri, 10 aprilie 2009

Sexed up


Privesc in urma...Doamne cat te-am iubit...Imi amintesc,cand ma faceai sa zambesc,sa plang...sa te doresc...sa te alung...!Ai facut parte din viata mea,o vreme...era firesc sa te am...acum e putin ciudat...dar unde e toata iubirea?Ce s-a intamplat?Ti-am spus sa ai grija de noi...
Si totusi nu imi pare rau ca ai disparut...era timpul sa o faci...
Privind spre viitor,nu erai persoana potrivita...tie iti place prea mult sa dai ordine...,iar eu nu suport sa le indeplinesc.
Eu vreau liniste...tu cauti...cauti femeia perfecta...dar care sa nu te depaseasca...nu suporti sa vezi ca te lasa in urma...
Nu erai perfect...si totusi,m-am indragostit de tine...doar ca...imperfectiunea m-a facut sa te urasc!

Cu drag,
Eu

4 comentarii:

Unknown spunea...

trist:(
dar ai trdus frumos sentimentele in cuvinte:)

Anonim spunea...

Sublim :)

Anonim spunea...

O sa-ti treaca...

PACO spunea...

daca vrei intra si la mine pe blog