joi, 13 noiembrie 2008

P.S...nu am somn... :)


Spre deosebire de oameni,sosetele sunt condamnate sa fie mereu doua...Majoritatea isi gasesc insa moartea singure pentru ca se pierd de pereche...Desi traiesc in case relativ mici,exista o zona crepusculara care inghite sosete,un triunghi al ciorapilor din care chiar daca revin pentru ca sunt desperecheate,tot moartea le asteapta.
Unele iau drumul gunoiului nu ptr ca raman singure si nefolositoare ci ptr ca la un moment dat le-a fost gasita o folosire nedemna.Se cunosc cazuri in care,de exemplu,o soseta a fost folosita drept batista,intr-un moment de criza :))
O soseta nu mai are nici un rost daca se murdareste intr-un alt mod care nu implica picioare.
Viata unei sosete seamana ft mult cu anumite relatii.Urma degetului mare este persistenta si inconfundabila...dar uneori stapanul inverseaza din greseala sosetele,si o soseta se vede in situatia de a avea doua urme de deget mare.La fel ca intr-o relatie...trebuie multa rabdare pentru a trece peste urma lasata de primul deget.
Dar cu perseverenta,multe spalari si nerevenit la piciorul initial,prima urma se estompeaza ca si cum nu ar fi fost niciodata...!


P.S.In amintirea unei sosete care s-a pierdut in dulap si probabil nu va mai fi gasita niciodata,era o soseta colorata placut...cumparata acum 3 ani...intr-un sfarsit de iarna fericit... :)

2 comentarii:

Florin C spunea...

Rabdare...
Determinare...
Perseverenta...

;)

josephine spunea...

:))) si eu care credeam ca intreaga mea filosofie despre ce anume vrea sa fie un cartof: prajit sau piure?! este exagerata :))))


mi-am cumparat in decembrie 8 perechi noi noute de sosete... mai am 6 si jumatate :) si sunt ferm convinsa ca niciuna din ele nu e cu partenera initiala...