luni, 16 februarie 2009

Iubesc...

Daca m-ar intreba cineva ce iubesc cel mai mult pe lumea asta,as raspunde:OCHII.

Ochii tai,ochii ei,ochii lui...si chiar ochii mei!Sincer mi se pare cea mai frumoasa creatie dumnezeiasca!

Datorita lor poti sa vezi lumea,rea sau buna...ce conteaza?Daca te deranjeaza ceva ii inchizi...si nu te doare!

Ochii au un singur defect...nu stiu sa minta!Cand ne doare sufletul,ne dau de gol...prin mii de lacrimi calde si sarate...!Cand suntem fericiti sclipesc ca diamantele...!Cand suntem obositi se inrosesc...Cand bem se dilata...!

Oare de cate ori o lacrima ne-a dat de gol...?

Imi plac ochii caprui,adica cand inchid ochii,si imi imaginez,asta vad...!

Simt o emotie profunda cand privesc ochii albastri...sunt ca marea...foarte adanci...si misteriosi...!

Este foarte adevarata sintagma..."Ochii sunt oglinda sufletului"....Da,sunt!Pentru ca nimic nu poate sa exprime mai sincer starea sufletului decat ochii!

Cu drag,

Eu

3 comentarii:

Amelie spunea...

Ochii de cele mai multe ori te tradeaza. Cu ei nu poti minti.

OnNy spunea...

Nu conteaza daca te tradeaza sau nu .. asta poate e unul dintre putinele defecte pe care le au ochii .. sunt parte din noi .. iar noi nu suntem perfecti , deci nici ochii nostrii nu pot fi perfecti ..
Ochii arata omului frumusetea lumii si ofera un aspect placut chipului...

Unknown spunea...

ochii exprima, pentru cunoscatori, mult mai multe detali in amanuntul lor...
si chiar in inconstienta noastra primim si ne folosim de anumite despre starea de spirit a persoanei aferente... ca dovada, spre explu cand ne ameninta cineva ii avitam privirile pentru ca simitit mai intent amenintarea decat o poate face prezenta fizica sau totul voci


la un moment dat priveam persoanele numai in ochii, si observam lucrul asta numai cand vedeam ochii care imi placeau... sau pur si simplu total difereit fata de ce am mai vazut...