marți, 10 februarie 2009

Nu ma intreba de titlu...ca n-am...


Nu am scris niciodata despre asta...mi se parea prea greu sa o fac...stiu ca voi simti prin toti porii durerea!E absurd cum doreste omul sa isi faca rau,Nu poate sa uite si sa ingroape tot?

Aproape 3 ani te-am iubit...DA,te-am iubit pana atunci...cand am aflat tot...!

Era printre putinele momente din relatie cand eram sigura ca nimeni si nimic nu ne va desparti.

Ai onorat invitatia la nunta verisoarei mele,da ai fost perfect!exact asa cum vroiam sa fi!nu am ce sa iti reprosez...

A doua zi ne-am intors la Cluj,ai dormit la mine,a fost frumos...ma intelegi de ce eram atat de fericita?...eram zi de zi impreuna,mereu,peste tot...mai aveai timp sa te gandesti la alta?poate ca asta a fost problema...ca nu mai aveai...!

Mi-ai spus ca te pui sa dormi...la 9 seara...nu mi s-a parut nimic ciudat,nu era prima data sa te culci devreme.

A doua zi,ca de obicei dupa scoala,am mers la tine...tin minte ironic m-ai intrebat:"ce a fost in capul tau sa iti iei tenisii astia"?Da...a inceput cearta...insa un telefon ne intrerupe...era o prietena...imi spune sa ma indepartez de EL...ma duc la baie...Sti unde a dormit aseara? m-a intrebat....zic da...acasa!....Nu...nu a fost acasa....a dormit la EA...

Sti cum e sa nu mai ai putere?Sa simti ca tot ce ai cladit s-a daramat?Nici macar lacrimile nu imi puteau descrie durerea...

Nu ai vrut sa recunosti...ai inventat tot felul de ipoteze,ma amuza faptul...ca ai fi facut orice ca sa te cred!

Am vrut sa plec,sa nu te mai vad...imi era sila de tot,nu meritam,sti si tu asta...m-ai lasat sa plec...ma intreb de ce?Iti era frica ca ai sa cedezi?Sau aveai nevoie de timp ca sa iti pregatesti planul si minciunile care sa ma aduca inapoi...?

Am plans toate strazile,pana am ajuns acasa,iar acasa ma sufocam,si imi era rusine sa povestesc cuiva...ce sa le spun?ca nu am fost suficient de femeie pentru tine?DA...zic bine...Pentru tine!

Cu drag,

Eu

4 comentarii:

Kali spunea...

nu..nu te-a meritat.:-j
de ce inseala?sa arate ca pot mai mult?ca sunt in stare?
vai de ei:-j.nu multi au sentimente.nu multi se gandesc la consecinte.nu multi se gandesc la persoana de langa ei:)

Aimee spunea...

Ironica situatia, asemanatoare cu a a mea, totul perfect pana in momentul in care am aflat ca intre timp si-a facut pe altcineva dar totusi mie imi spunea ca ma iubeste. Dormi 2 ani si jum pe aceeasi perna cu el, pretinzi ca il cunosti si ca e viata ta dar ramai dezamagita in momentul in care realizezi ca ai stat cu e un strain. Nu merita sa suferi, sa plangi...am trecut prin asta, acum sunt bine, am plans pana cadeam din picioare , pana ramaneam fara puteri, nimeni nu ma intelegea, toti incercau sa ma ajute dar sigurul care te poate ajuta esti chiar tu. Priveste-te in oglinda, poate meriti mai mult, nu un barbat care peste ani de relatie...tot o sa o faca din nou, de asta sunt sigura.

El...fostu...acum 2 sapt...dupa 7 luni de la despartire a venit sa-mi spuna ca el nu m-a uitat, ca nu poate... ca ma iubeste, ca aia, care totusi sta cu ea nu reprezinta nimic pentru el. Deci, tot o sa regrete la un moment dat, dar trebuie sa ai puterea de a nu-l mai accepta in viata ta.

Ingerul tau spunea...

Ah, nu stiu ce voiam sa-ti mai spun, dar m-am cutremurat un pic pentru ca am citit ce ti-a spus Kali" Vai de ei!"
Deci nu pot decat sa mai zic si eu : "Vai!"
Totusi trebuia sa nu te lase sa pleci si sa-ti arate ca te iubeste. Si fetele fac acelasi lucru, asa ca se pare ca se pare ca trebuie sa fim ingaduitori, dialogul e solutia, iubirea e chiar viata si, ca sa zic asa, nu trebuie sa privam pe nimeni de ea, mai ales pe cei pe care-i iubim...

Ciocolatika spunea...

Aimee are dreptate...trebuie sa ai puterea sa nu il mai accepti in viata ta .

Eu insa nu pot sa inteleg cum pot ei sa traiasca in minciuna atat timp ?
Ce satisfactie au ei oare cand te vad ca suferi ?
Pentru ce atata ipocrizie?..
Chiar nu au sentimente ?
Cum poti sa mai crezi in altcineva dupa ce vine unul si distruge tot ?