vineri, 6 februarie 2009

Sa fi om intre...oameni...!!


As vrea sa dorm doar 6 ore si nu 12...Ador sa dorm,insa urasc sa pierd timpul dormind.....in fiecare dimineata sa am rezervata o jumatate de ora,timp in care sa savurez o cafea cu mult lapte si zahar...o tigara...eventual doua...si un zambet,in urmatoarea ora sa imi mangai simturile cu o crema de vanilie...un dus...si un machiaj impecabil...Daca cer prea mult orele petrecute cu telefonul in mana sa fie doar secunde.Sa imi vad prietenii face 2 face si nu pe messenger.Sa termin de citit o carte,mereu le incep...niciodata nu le termin.Sa am timp sa te iubesc macar 1 ora pe zi,fara sa ma gandesc ca am de facut cine stie ce.Sa vorbesc cu ai mei mai des...si sa le spun cat de mult ii iubesc!

As vrea sa nu treaca timpul atat de repede...si cu atat de multe regrete.

Niciun comentariu: