marți, 24 martie 2009

pentru ca...

Am luat o decizie...In fiecare zi am sa imi amintesc un motiv pentru care te urasc...sau pentru care vreau sa te urasc...imi cer scuze nu pot sa te uit atat de repede...insa imi hranesc orgoliul cu faptele tale mizerabile...

Pentru minutele cand te sunam si nu raspundeai...pentru mesajele uitate in "received"....pentru minciunile spuse...te urasc!

Nu vreau sa imi fi indiferent.......nu pot sa fiu cu cineva care m-a ranit atat de mult...!Vreau sa savurez fiecare clipa cand o sa o dai in bara...sa iti vad fiecare lacrima...fiecare frustrare!O meriti!!

Aaa...si imi amintesc principiile tale...ai vrut sa fi special?nu ti-a iesit

Te gandeai numai la tine...si interesant,ca fiind atat de narcisist din toate punctele de vedere,nici macar pe tine nu ai fost in stare sa te pui pe picioare

Nu vorbesc asa pentru ca ai incetat sa ma iubesti,ci pentru ca te-ai folosit de mine...

De o vreme soarele straluceste mai tare,aerul e mai curat,gandurile mai goale insa...dar nu duc lipsa agoniei in care am trait...vreau sa ma bucur de fiecare secunda fara tine...e cadoul primit de la destin...nu pot sa nu ma bucur de el!

Cu drag,

Eu

Niciun comentariu: