duminică, 29 martie 2009

"Cine m-a facut femeie?"

"Din cate am observat,exista o mare neintelegere intre natura ta de femeie si sexualitatea practicata in jurul tau.Tu ai nevoie in primul rand de tandrete,iar pentru asta accepti uneori apropierea unui barbat.Acest lucru demonstreaza ca nevoile tale in pat sunt mai degraba emotionale decat sexuale;cand va intelege barbatul tau acest adevar?"

Este un fragment din cartea "cine m-a facut femeie"? scrisa de Dr Cristian Andrei...foarte frumoasa cartea!

Am citit-o in 2 zile...

Un fotograf ti-ar aseza rochia astfel incat umbrele tale sa fie frumoase,bunica ta ti-ar spune cum sa faci o supa buna,o coafeza ti-ar face parul sa sfideze vantul,de ce n-ai asculta si ce spune un psihiatru despre tine? :)...daca esti femeie,cine te-a facut asa?


Cu drag,

Eu

Un comentariu:

tatiana spunea...

Ma bucur sa vad comentarii despre cartea dr Cristian Andrei, Cine m-a facut femeie din 2 motive: pentru ca e o carte extraordinara si pentru ca eu a fost editorul acestei carti. Poti vedea poze de la lansare pe blogul meu.